فر گردون نانوایی

فر گردون نانوایی

دستگاه فر گردون نانوایی

این دستگاه، برای پخت انواع نان های لواش، بربری و تافتون به کار می رود. به ابن دستگاه، فر لواش و فر بربری نیز گفته می شود.

برای تامین حرارت مورد نیاز برای پخت دستگاه، از دو عدد مشعل فن دار، با بالاترین نرخ بهره وری استفاده  شده است. استفاده از مشعل فن دار، باعث شده است که دستگاه، با کمترین میزان مصرف سوخت، و در سریع ترین زمان ممکن، به دمای مورد نظر برسد.

شما مشتریان گرامی می توانید این دستگاه را علاوه بر سوخت گاز، با سوخت گازوئیل هم سفارش دهید، که باعث می شود، دستگاه ساخته شده توسط شرکت ایران پخت، بدون توجه به موقعیت جغرافیایی، و در هر موقعیتی ، امکان کار کردن را داشته باشد.

صفحات پخت دستگاه:

همان طور که اطلاع دارید، از این دستگاه، برای پخت انواع مختلفی از نان ها استفاده می شود. به همین علت، صفحات پخت دستگاه را، بر اساس نوع نانی که قرار است، در این فر پخته شود، انتخاب کنیم. شرکت ایران پخـت، بر اساس تجربه جندین ساله خود، بهترین و مناسب ترین نوع صفحات پخت را برای شما، مشتریان گرامی تولید و ارائه کرده است.

انواع صفحات پخت استفاده شده در دستگاه فر گردون نانوایی :

انواع صفحات پخت:

  • صفحات پخت صاف ( بدون حفره )
  • صفحات پخت حفره دار

برای تولید انواع نان های بربری، تافتون و شیرمال از صفحات پخت صاف استفاده می شود؛ ولی برای پخت نان لواش آذری، باید از صفحات پخت حفره دار استفاده شود.

موتور دستگاه فر گردون نانوایی:

برای تامین نیروی لازم، برای چرخش صفحات پخت دستگاه، از یک الکتروموتور مخصوص، با قدرت یک اسب بخار استفاده شده است.

برای انتقال نیروی موتور، به صفحه پخت، از یک گیربکس قدرتمند و مخصوص، استفاده شده است. که از کیفیت مطلویی برخورددار بوده و کارکرد دستگاه را برای چندین سال، تضمین می کند.

سیستیم حرارت دستگاه فر گردون نانوایی :

انواع سیستیم های حرارتی :

  • سیستیم حرارت مستقیم
  • سیستیم حرارت غیر مستقیم

قبلا در یک مقاله ای که در سایت ایران پخت منتشر کرده ایم، این دو روش پخت را با یکدیگر مقایسه کرده ایم. جهت مطالعه مقاله ، به مجله ایران پخت مرجعه کنید، و یا روی این لینک، کلیک کنید.

فر ساخته شده توسط شرکت ایران پخت، از روش حرارت غیر مستقیم، برای پخت نان استفاده می کند، که یک روش مدرن و دارای فناوری بالا می باشد، که باعث افزایش سلامتی و کیفیت محصول می شود.

اندازه و سایز دستگاه فر گردون نانوایی:

شرکت ایران پخت، این دستگاه را در سایز و اندازه های مختلفی تولید کرده است؛ شما مشتریان گرامی می توانید بر اساس نوع نانی که قصد دارید در این فر بپزید، و متناسب با فضای خود، سایز دستگاه را انتخاب کنید.

 

تابلو کنترل دستگاه فر گردون نانوایی:

برای کنترل دما و تنظیم سرعت چرخش صفحه پخت، شرکت ایران پخت، تابلو کنترل مخصوصی را طراحی و در دستگاه تعبیه کرده است. در صورت سفارش مشتری، امکان ارائه دستگاه، همراه با تابلو کنترل PLC نیز فراهم می باشد.

 

ترموستات قرار گرفته بروی دستگاه تغییرات دمای دستگاه را رصد کرده و بوسیله نمایشگر قرار گرفته روی پنل دستگاه، تغییرات دمای را به اپراتور نمایش می دهد، و باعث می شود که در صورت خاموش شدن مشعل ها، و قبل از سرد شدن دستگاه، مشعل ها را عیب یابی کند.

 

شرکت ایران پخت، با چندین سال سابقه درخشان، آماده طراحی و تولید انواع مختلفی فر، میکسر، خمیرگیر و کلیه دستگاه های مورد ساتفاده در صنایع غذایی و نانوایی ها می باشد.

 

با توجه به اینکه فرآیند طراحی و مهندسی دستگاه ها، توسط متخصصین شرکت، انجام می شود، امکان تولید دستگاه ها، بصوزت سفارشی، برای مشتریان گرامی، فراهم می باشد.

لطفا، برای تماشای ویدیو های دستگاه ها، از کانال آپارات شرکت ایران پخت، بازدید فرمایید.

 

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟