خط تولید نان سنگک

نان سنگک سبوسدار کنجدی برای مردم ایران مانند سوشی برای ژاپنی ها یا پیتزا برای ایتالیایی ها است.

نان سنگک یکی از نان های پر طرفدار مردم ایران میباشد و طعم و عطر این نان خاص سبب شده در دیگر کشورهای جهان نیز مورد استقبال قرار بگیرد عمده کشورهایی مانند آمریکا،کانادا،المان،انگلستان،جمهوری آذربایجان،نروژ و… چندین شعبه از نانوایی سنگک را ایجاد کرده اند و این نان در سهم غذایی کشورهای مختلف در حال گسترش است.

نان سنگک یکی از قدیمی ترین و سنتی ترین نان های ایرانی است واژه سنگک به خاطر پخت خمیر روی بستر سنگریزه ها بدین منظور نام سنگک انتخاب شده است.

خمیر نان سنگک خیلی حساس و لطیف می باشد با انتخاب شغل سنگک پزی در اوایل کار باید روی خمیر خیلی خوب و با حوصله کار کرد کسی که اولین بار بخواهد خمیر این نان را آماده کند چندین نوبت باید پخت نان سنگک به صورت آزمایشی کار کند و با امید بیشتر تلاش کند تا کامل روی خمیر حساس سنگک مهارت لازم را کسب کند.

شرکت ایران پخت، برای حل این مشکل دستگاه شاطر اتوماتیک بادی را معرفی کرده است. شما مشتریان گرامی، با تهیه این دستگاه می توانید در سرتاسر کره خاکی، و بدون نیاز به کارگر ماهر اقدام به پخت نان سنگک نمایید.

تفاوت کیفیت نانوایان سنگک پزی بیشتر بر روی نحوه خمیرگیری نان سنگک متکی است.

شرکت ایران پخـ، همراه با این خط تولید، میکسر مخصوص نان سنگک را خدمت شما مشتریان گرامی، ارائه می کند. این میکسر، برای تولید خمیر نان سنگک، با سرعت بالا، طراحی شده است. از مزایای استفاده از این میکسر، میتوان به کاهش مدت زمان خمیرگیری اشاره کرد.

این خط تولید، برای انتقال پاتیل خمیر به دستگاه شاطر اتوماتیک ، از یک بالابر مخصوص (طراحی شده برای این دستگاه) استفاده می کند.

شاطر اتوماتیک این دستگاه، برای کارکردن نیاز به فشار هوا دارد. برای تامین فشار هوا، شرکت ایران پخت، کمپرسور مخصوصی را همراه با دستگاه، به شما مشتریان گرامی، ارائه می کند.

باتوجه به افزایش هزینه کارگری و نبود کارگر نانوایی دستگاه های اتوماتیک شرکت ایران پخت میتواند گزینه خوبی برای تهیه دستگاه های نانوایی مخصوص پخت سنگک برای شما باشد.

دستگاه سنگک اتوماتیک
بهترین انتخاب برای خط تولید سنگک

 

فر سنگک

فر سنگک ساخته شده توسط شرکت ایران پخت، از روش حرارت غیر مستقیم، یرای پخت نان استفاده می کند. در پخت به روش غیر مستقیم، شعله ابتدا یک کوره مخصوص را گرم می کند؛ سپس خمیر، با قرار گرفتن در مجاورت کوره پخته می شود.

به دلیل استفاده از حرارت غیر مستقیم، خمیر مستقیما با شعله برخورد ندارد، و به همین دلیل خمیر با گاز مونو اکسید کربن، تماس پیدا نمی کند و باعث افزایش سلامت نان می شود.

در این دستگاه از دوعدد مشعل فن دار در بالا و پایین صفحه پخت، استفاده می کند که توانایی تولید حرارت یکنواخت، و بهره وری بالای انرژی، از ویژگی های این مشعل ها، می باشد.

 

شرکت ایران پخت علاوه بر راهنمایی‌های موثر و کاربردی در نظر دارد تجربیات چندین ساله پرسنل شرکت ایران پخت این مهارت خمیرگیری نان سنگک را در اختیار مشتریان و نانوایان قرار دهد تا شما در کنار پرسنل ما از همان روز اول پخت نان سنگک با کیفیت و ماندگاری بالا برای مشتریان ارائه نمایید در همه مشاغل پشتکار و امید سازنده و عامل موفقیت آن شغل محسوب می شود . نکاتی که بعدا از طریق پرسنل های خدمات پس از فروش ما به شما عزیزان ارائه می شود با دقت رعایت کنید مطمئنا خواهید توانست یک پخت نان سنگک خوب و با کیفیتی به مردم عزیمان ارایه کنید.

لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره، با شرکت ایران پخت، تماس حاصل فرمایید.

فر سنگک

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟