نصب و راه اندازی ماشین آلات نانوایی و صنایع غذایی وارداتی

نصب و راه‌اندازی دستگاه‌های وارداتی

با پیشرفت علم و تکنولوژی و طراحی و ساخت انواع ماشین آلات پیشرفته، نیاز به استفاده از آن‌ها در صنایع مختلف کشور، احساس می‌شود؛ و همانطور که اطلاع دارید، نصب و راه‌اندازی دستگاه‌های پیشرفته، باید توسط یک تیم حرفه‌ای صورت بگیرد.

با توجه به شرایط تحریمی کشور، شاید برخی از شرکت‌های خارجی، از نصب و راه‌ اندازی دستگاه‌های خود در ایران، خودداری کنند؛ شرکت ایران‌پخت، با توجه به سابقه درخشان و نیروهای متخصص خود، آمادگی دارد تا، انواع ماشین آلات نانوایی و صنایع غذایی وارداتی، را با بالاترین کیفیت ممکن، نصب و راه‌ اندازی نماید.

چرا باید برای نصب و راه‌ اندازی دستگاه‌های پیشرفته، از یک تیم متخصص، کمک بگیریم؟

نصب و راه اندازی ماشین آلات مختلف، مستلزم داشتن دانش فنی و تجربه مربوطه در آن زمینه می‌باشد. در صورتی که دستگاه، یک دستگاه پیشرفته باشد، باید تیم مورد نظر، اطلاعات فنی بسیار جامعی، در زمینه آن دستگاه داشته باشد.

برای اینکه بتوانیم از دستگاه گران قیمت خود، به درستی استفاده کرده و به مرحله سود دهی برسیم، باید در مرحله نصب دستگاه دقت کنیم. نصب اصولی دستگاه، علاوه بر تجربه، نیازمند داشتن، علم، برای مطالعه نقشه های همراه دستگاه، می‌باشد. در کنار برخی از ماشین آلات، دفترچه‌ای برای چگونگی نصب دستگاه، وجود ندارد، در چنین شرایطی، علم و تجربه‌ی تیم نصاب، می‌تواند بسیار راهگشا باشد.

مشکلات عدم نصب اصولی دستگاه چه چیزهایی می‌تواند باشد؟

در صورتی که، نصب و راه‌اندازی دستگاه، توسط افراد ماهر و متخصص صورت نگیرد، ممکن است مشکلاتی در آینده گریبان گیر کاربران دستگاه باشد. در ادامه، برخی از مشکلات احتمالی یک نصب غیر اصولی، را یادآوری کرده ایم:

  • افزایش مصرف انرژی و سوخت دستگاه
  • افزایش سروصدای دستگاه
  • کیفیت پایین محصول نهایی تولید شده
  • استهلاک بالای قطعات مختلف، در اثر عدم هماهنگی با قطعات دیگر
  • خرابی زود هنگام
  • عدم استفاده از حداکثر ظرفیت و توان دستگاه
  • به تاخیر افتادن سود دهی
  • و ده‌ها مشکل دیگر

در صورتی که نمی‌خواهید به مشکلات فوق دچار شوید، لطفا نصب و راه اندازی دستگاه های خود را به نیروی متخصص بسپارید.

 ضرورت سرویس و نگهداری منظم از دستگاه های وارداتی :

هر دستگاه و ماشین آلاتی برای اینکه بتواند درست و بدون دردسر کار کند، باید بصورت دوره‌ای سرویس شود. این موضوع، در دستگاه ها، و ماشین آلات خارجی، اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

قطعات دستگاه‌های خارجی، معمولا نایاب و کم یاب می‌باشد، و در صورت خرابی، باید هزینه گزافی را برای تهیه قطعه مورد نظر پرداخت کنید، علاوه بر این، با توجه به خرابی دستگاه، باید خظ تولید خود را متوقف کنید، که این امر هم منجر به خسارت بیشتر، خواهد شد.

برخی از سرویس‌های ضروری دستگاه‌های صنایع غذایی :

  • روغن کاری و گریس کاری بلبرینگ‌ها و یاتاقان‌ها
  • بررسی و تعویض واسکازین گیربکس
  • بررسی تسمه‌ها و نقاله‌ها
  • سرویس مشعل‌ها
  • بازبینی تابلو برق و اینورتر
  • بازبینی سیم‌کشی
  • بازبینی و سرویس الکتروموتور‌ها

شرکت ایران‌ پخت میتواند به هنگام سرویس دستگاه، عیبب های نهفته دستگاه شما را پیدا کرده و اقدام به رفع آن‌ها کرده و از بروز خسارت و خرابی، جلوگیری کند.

در صورتی که نمی‌خواهید کارکرد دستگاه خود را به علت عدم رعایت سرویس‌های دوره‌ای، از دست بدهید، سرویس و نگهداری از دستگاه خود را به ما بسپارید.

برای تعمیرات دستگاه های وارداتی و خارجی چه کنیم؟

تعمیرات ماشین آلات و دستگاه‌های خارحی، نیازمند داشتن دانش و تخصص بسیار بالایی می‌باشد، در صورت سپردن تعمیرات دستگاه خود، به افراد متفرقه، ممکن است عیب دستگاه، برطرف نشده و یا حتی عیوب دیگری در دستگاه، پدید آید؛ و شما باید، هزینه اضافه‌تری پرداخت کنید، در صورتی که نمی‌خواهید دچار این مشکل شوید، برای انجام هرگونه تعمیرات، از یک شرکت معتبر کمک بگیرید.

با توجه به اینکه قطعات دستگاه وارداتی، در ایران، کمیاب و یا حتی نایاب است، شرکت ایران پخت می‌‎تواند با استفاده از نیروهای متخصص خود، اقدام به طراحی و ساخت، قطعه مورد نظر، کند. در صورتی که دستگاه خود را بدلیل نقص یک قطعه، خاموش کرده‌اید، حتما با ایران‌پخت تماس بگیرید.

آموزش کار با دستگاه‌ های خارجی

اپراتورهای تمامی دستگاها برای این که بتوانند با دستگاه، بصورت ایمن، کار کنند و یک محصول با کیفیت، تولید کنند، باید بصورت اصولی، آموزش ببینند.

در صورت استقاده از اپراتور و کارگر نا آشنا به دستگاه، احتمال بروز خسارت های جانی و مالی، بالاتر می‌رود، شرکت ایران پخت آمادگی این را دارد که با برگزاری دوره های آموزشی، تکنسین دستگاه، را بصورت اصولی، آموزش دهد؛ و کیفیت محصول و بهره‌وری دستگاه را افزایش دهد.

 

 

لطفا، برای تماشای ویدیو های دستگاه ها، از کانال آپارات شرکت ایران پخت، بازدید فرمایید.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟