دستگاه فر پخت سنگک ایران پخت

دستگاه فر پخت تونلی ایران پخت
دستگاه فر پخت گردون(فر دوار گردشی) ایران پخت

دستگاه فر پخت تونلی ایران پخت

در این نوع فر، نان روي تسمه ای از جنس فولاد،استیلن استیل،چدن ویا حتی می توان از سنگ صیقلی برای بستر پخت فر تونلی ایران پخت استفاده کرد جهت دیدن تنوع بستر پخت تونلی شرکت ایران پخت کلیک کنید. و طول این بستر پخت های تونلی نسبت نوع پخت متفاوت است.محصول در روی بستر پخت به صورت خطی حرکت کرده و از فضاي داخلی فر که معمولا دمای آن در قسمتهای مختلف قابل تنظیم است، عبور میکند و تمام فرهای پخت تونلی شرکت ایران پخت امکان تغییر سرعت نقاله فر مجهز میباشد و بر این اساس مدت زمان پخت نیز قابلیت تنظیم به خود میگیرد. در اکثر فرهاي تونلی شرکت ایران پخت حرارت غیرمستقیم بوده ومعمولا براساس سیستم هواي داغ،گرما به درون فضاي داخلی فرپخت فرستاده میشود. در فرهای تونلی شرکت ایران پخت به واسطه طراحی خاص کوره مرحله پخت نان ابتدا حرارت زیادي دیده و به مرور در معرض حرارت کمتري قرار میگیرد که این سلسه مراتب پخت سبب متمایز شدن دستگاه های پخت تونلی ایران پخت میگردد.ما مفتخر هستیم که در طول مسیر شغلی شما دستگاه های کنسرسیوم ایران پخت نقش به سزایی ایفا میکند.

دستگاه فر پخت گردون(فر دوار گردشی) ایران پخت

فرهای پخت گردون شرکت ایران پخت با استفاده از تکنولوژی طراحی صنعتی فر هایی متناسب با مساحت مغازه شما طراحی و اجرا کنیم تا حس در کنار شما بودن و انعطاف شرکت در مسایل خواسته های مشتری را حفظ کنیم.این فر ها توسط صفحات چدنی 8 الی 14 تیکه به صورت چرخان در داخل فر حرکت میکند و میتوان با استفاده از تنوع صفحات چدنی شرکت ایران پخت طرح برجستگی مد نظر شما را روی نان ایجاد کنیم.شما میتوانید با کلیک روی تنوع صفحات چدنی طرح خاص خود را سفارش دهید.تمامی فر های ایران پخت قابلیت تنظیم سرعت پخت مجهز میباشد که این قابلیت در برشته کردن یا مقدار پخت محصول موثر است.دستگاه قابلیت تنظیم ترازی فر پخت دارد که تراز بودن دستگاه سبب افزایش طول عمر مفید دستگاه می شود.با درخواست مشتری می توان دستگاه پخت را با چرخ های چدنی قابلیت سیار بودن بخشید. با استفاده از تکنولوژی خاص در کوره های غیر مستقیم فر پخت گردون اتلاف حرارت شما به حداقل میرسد.شایان بذکر است اکثرا مشعل مورد استفاده در این فرها مشعل فن دار میباشد ولی شرکت ایران پخت بصورت المنت برقی صنعتی برای کشورهای خارجی توان تولید دارد و با کلیک روی هر کدام از محصول امکان بازدید برای شما عزیزان محیا می باشد.

انواع فر گردون(فر پخت دوار گردشی) ایران پخت

  • نیمه اتوماتیک گردون سنگک
  • اتوماتیک سنگریزه گردون سنگک
  • گردون اتوماتیک سنگک
  • دستگاه تونلی اتوماتیک سنگک

شاطر اتوماتیک های(پهن کن های خمیر) ایران پخت

  • شاطر اتوماتیک اکسترادوری
  • شاطر اتوماتیک پنوماتیک
  • شاطر اتوماتیک مخزن زمینی

مخلوط کن خمیر ایران پخت

  • میکسر مخصوص سنگک
  • خمیر گیر تابوتی
  • خمیر گیر لگنی

دستگاه الک آرد ایران پخت

دستگاه الک آرد شرکت ایران پخت بصورت لرزان انجام میگیرد.و این دستگاه از چندین الک روی هم با
مشهای مختلف تشکیل شده است که الک کردن آرد قبل از خمیرگیری روی خمیر تاثیر بسزایی دارد که سبب جداسازی ناخالصی های ارد میشود که این ناخالصی ها در هنگام پهن کردن خمیر سبب پاره شدن خمیر و جلوه خوبی برای نان نیست و حتی با گیر کردن در دهنه شاطر اتوماتیک ها در بعضی مواقع مانع ریزش یکدست میشود.الک کردن آرد سبب افزایش بازدهی خمیر نیز میشود،سبب جداسازی ذرات به هم چسبیده نیز میشود،در هوادهی آرد نیز خیلی موثر می شود هوادهی آرد در اسفنجی ،پوکی و تردی محصول نقش اصلی دارد. و در اخر در کاهش رطوبت آرد نیز این دستگاه الک آرد می تواند در بهبود کیفیت پخت محصول شما موثر باشد. برای سفارش این محصول کاربردی با کارشناسان شرکت ایران پخت همین الان تماس حاصل فرمایید.

نان سنگک

نان سنگک یکی از قدیمی ترین و سنتی ترین نان های ایرانی است واژه سنگک به خاطر پخت خمیر روی بستر سنگریزه ها بدین منظور نام سنگک انتخاب شده است خمیر نان سنگک خیلی حساس و لطیف می باشد با انتخاب شغل سنگک پزی در اوایل کار باید روی خمیر خیلی خوب و با حوصله کار کرد کسی که اولین بار بخواهد خمیر این نان را آماده کند چندین نوبت باید پخت نان سنگک به صورت آزمایشی کار کند و با امید بیشتر تلاش کند تا کامل روی خمیر حساس سنگک مهارت لازم را کسب کند تفاوت کیفیت نانوایان سنگک پزی بیشتر بر روی نحوه خمیرگیری نان سنگک متکی است.
شرکت ایران پخت علاوه بر راهنمایی‌های موثر و کاربردی در نظر دارد تجربیات چندین ساله پرسنل شرکت ایران پخت این مهارت خمیرگیری نان سنگک را در اختیار مشتریان و نانوایان قرار دهد تا شما در کنار پرسنل ما از همان روز اول پخت نان سنگک با کیفیت و ماندگاری بالا برای مشتریان عزیزتان ارائه نمایید در همه مشاغل پشتکار و امید سازنده و عامل موفقیت آن شغل محسوب می شود به نکاتی که در ادامه مطلب به شما عزیزان ارائه می شود با دقت مطالعه کنید مطمئنا خواهید توانست یک پخت نان سنگک خوب و با کیفیتی داشته باشید

نان سنگک با کیفیت چه خصوصیاتی دارد؟

  • نان سنگک با کیفیت همان نان سنگکی است که یک دست بدون دورریز باشد
  • به خاطر استفاده از خمیر سبوس دار رنگ نان سنگک تیره باشد

شما می توانید با استفاده از تجهیزات مانند الک آرد ، میکسر مخصوص نان سنگک شرکت ایران پخت خمیر را به صورت یک دست تهیه کنید و با استفاده از شاطر اتوماتیک مخصوص شرکت ایران پخت به صورت یک دست روی بستر پخت پهن کرده و توسط فر پخت ایران پخت که اختصاص پخت سنگک میباشد و میزان توزیع حرارت مخصوصه همین نان سنگک طراحی شده است و با استفاده از تجربیات پرسنل شرکت ایران پخت شما می توانید از همان روز اول نان سنگک با کیفیت برای مشتریان عرضه کنید.
در ادامه به چندین مواردی که یک نان سنگک با کیفیت و ماندگاری بالا را با نان سنگک بی کیفیت و زود بیات شو متمایز می کند اشاره می کنیم.

مشخصات نان سنگک بی‌کیفیت زود بیات شو

  • نان سنگک بی کیفیت بیش از اندازه ضخیم است و مغز پخت نشده و گوشت نان خمیر است
  • نان سنگک یکدست نیست قسمتی سوخته و قسمتی خام است و دور ریز بیشتری دارد
  • نان سنگک بیش از اندازه سوراخ سوراخ است و خمیر در حین پخت کردن پاره پاره شده
  • نان سنگک دو پوست می شود و حتی به صورت بادکنکی پخته شده .
  • نان سنگک روی بستر پخت می‌چسبند.
  • نان سنگک سطح صاف و بدون برجستگی مخصوص می باشد و نان به صورت کاغذی است.

شما با کلیک روی هر یک گزینه می توان از علل این موارد نیز آشنا شوید شرکت ایران پخت این افتخار را دارد که شما را در پخت نان سنگک مطلوب یاری کند و در نوبه خود جهت ارتقاء کیفیت نان ایرانی قدم موثری برداشته باشیم تا این برکت آسمانی با بهترین و محبوب ترین کیفیت به همشهریان و جوامع مختلف ارائه گردد.

نان سنگک بیش از اندازه ضخیم است و مغز پخت نشده و گوشت نان خمیر است این شرایط به چند عوامل بستگی دارد *اول اینکه شاطر اتوماتیک به صورت صحیح تنظیم نشده یا قابلیت تنظیم موثر ندارد شاطر اتوماتیک شرکت ایران پخت فشار داخل مخزن را به صورت میلی آمپر نشان می‌دهد و بهترین فشار برای شاطر اتوماتیک پنوماتیک فشار یک بار میباشد مغزپخت نشدن هم به خمیر بستگی و هم به فر پخت بستگی دارد خمیرنیز بیش از اندازه سفت باشد نان سنگک مغزپخت نمی شود برای اطلاع از نحوه خمیرگیری مطلوب کلیک کنید ویا میتوانید از طریق مشاوران مجرب شرکت ایران پخت بصورت کامل راهنمایی بگیرید.

نان سنگک مغز پخت نیست علت اینکه خمیر بیش از اندازه سفت باشد نان سنگک مغز پخت نمی شود برای اطلاع از نحوه خمیرگیری مطلوب کلیک کنید. سرعت پخت دستگاه بالا باشد و حرارت فر متناسب نباشد نان سنگک از ظاهر خوب است ولی مغزپخت نیست فرهای پخت شرکت ایران پخت از نظر اندازه فر و نحوه توزیع حرارت مختص نان سنگک طراحی و ارائه گردیده است جهت اطلاع از امکانات فر پخت شرکت ایران پخت کلیک کنید.

نان سنگک یکدست نیست قسمتی سوخته و قسمتی خام است و دور ریز بیشتری دارد نان سنگک به صورت یک دست روی بستر پخت پهن نشده است و اگر پهن کن شاطر اتوماتیک پنوماتیکی شرکتی دیگر خریداری کرده اید و این مشکل را دارید اول زاویه قرارگیری شاطر اتوماتیکتان بررسی کنید بیشتر شاطراتوماتیک های بازار مناسب نیست و برای حل مشکل پهن کردن شاطر اتوماتیک های رایج بازار باید با متخصصین شرکت ایران پخت مشورت گردد تا جلوی خسارت بیشتر گرفته شود

نان سنگک بیش از اندازه سوراخ دار است و خمیر در حین پهن کردن پاره پاره میشود در این مشکل خمیر بیش از اندازه شل و آبکی است . به آرد این خمیر باید با آرد قوی مخلوط شود تا خمیر قوام مخصوص خود را داشته باشد با این ترفند خمیر حالت کشدار به خود می‌گیرد و این حالت مانع پاره پاره شدن خمیر در حین پهن کردن می‌شود.ویا امکان دارد ضخامت خمیر کمتر است و برجستگی سنگریزه ها بستر پخت بیشتر از در این شرایط شما می بایست توسط اهرم شاطر اتوماتیک پند پنوماتیکی به راحتی ضخامت خمیر را بیشتر کنید و فشار داخل مخزن نیز افت کرده است کمی به فشار مخزن شاطر اتوماتیک تا این مشکل رفع گردد دربستر پخت فر های گردون مخصوص نان سنگک شرکت ایران پخت
از طرح های مخصوصی استفاده شده که این طرح علاوه بر پخت مطلوب در شکل ظاهری پشت نان نیز برجستگی‌های مناسبی ایجاد می‌کند که به زیبایی ظاهری نان می افزاید با کلیک روی تنوع چدن های گردون مخصوص سنگک از انواع طرح ها و خصوصیات هر طرح آشنا شوید. و در فیلم‌های گردون سنگ سنگ ریزه اندازه دانه بندی سنگ ریزه ها و صاف کننده ی بسترپخت نیز در پاره پاره شدن خمیرسنگک موثر است.

نان سنگک دو پوست می شود و حتی حالت بادکنکی می‌گیرد در اثر پخت وقت مداوم و عدم تخلیه رطوبت محیط داخل فر رطوبت اشباع محیط سبب مانع پخت مطلوب می گردد. و نان سنگک اتوماتیک به صورت دوپوس از فر بیرون می‌آید و و نان سنگک در دهنه فر گیر کند احتیاط واجب است چون امکان دارد رطوبت انباشته داخل نان سبب سوزش دست گردد در این موقعیت با باز کردن کامل دمپرهای محیط پخت و تخلیه رطوبت محیط پخت این مشکل رفع میگردد.و حتی اگر خمیر جوان یا نارس باشد نان سنگک پخته شده نیز دو پوست می‌شود و چون خمیر جوان است با افزایش دمای فر سعی میشود تا خمیر خام بیرون نیاید و پخته شود ولی این امر موجب سوختن روی نان سنگک می‌شود و این شرایط پخت سبب میشود تا بلافاصله نان سنگک سرد شد به حالت لاستیکی در می‌آید و نرمی و تردی نان زودتر از بین می‌رود و به اصطلاح نان استخوانی میشود. بافت خمیر هم بیش از اندازه سفت باشد سنگک دو پوست می‌شود شرکت ایران پخت با استفاده از تجربه شما نانوایان محترم در کامل کردن محتوای سایت مصمم است.

نان سنگک چرا به بستر پخت می چسبد داغ بودن بیش از حد بستر پخت سبب چسبیده شدن خمیر در بستر پخت می‌شود و سرد بودن بستر پخت نیز سبب چسبندگی نان سنگک می‌شود.دمای متعادل پخت نان سنگک حدود ۲۳۰ درجه سانتیگراد می‌باشد فرهای پخت نان سنگک اتوماتیک شرکت ایران پخت به صورت دیجیتال دارای نمایشگر درجه حرارت فر مجهز می باشد و حتی این امکان نیز در فر های شرکت ایران پخت وجود دارد که کاربر نانوا با تنظیم دمای حداکثر و حداقل پخت نان سنگک دستگاه به صورت خودکار مانع افزایش یا کاهش دمای محیط فر می‌شود و با این امکانات دیگر نانوا در تنظیم دمای محیط پخت فر دخدخه ندارد و به راحتی پخت یکنواخت را با دستگاه های نانوایی شرکت ایران پخت تجربه میکنید.
نمک زیاد خمیر نیز سبب چسبندگی نان سنگک روی بستر پخت می‌شود.
زنگ زدن بستر پخت چدنی نیز سبب افزایش چسبندگی نان در روی بستر پخت فر می‌شود.

نان سنگک سطح صاف و بدون برجستگی مخصوص می باشد و نان به صورت کاغذی در می‌آید نامتعادل بودن سیستم توزیع حرارت فر سبب صاف شدن روی نان می شود. نان سنگک جز نان‌های مسطح محسوب می‌شود و نان‌های امثال با شوک حرارتی بخته می‌شود و این شوک حرارتی باید در اولین مرحله پخت روی نان سنگک اعمال شود دستگاهای پخت شرکت ایران پخت با طراحی خاص کوره پخت این قابلیت را دارد که خمیر نان سنگک را به نحو احسن و با کیفیت عالی پخت کند تا شما نان باکیفیت بهتری نسبت به رقبای خود تولید داشته باشید.

 

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟