دستگاه تونلی اتوماتیک پخت نان لواش نرم اکسترادوری

دستگاه پخت نان لواش اکسترادوری شرکت ایران پخت برای نان لواش خمیر شل(درصد ابگیری خمیر بیشتر است) طراحی شده است.نامگذاری نان لواش نرم نیز به خاطر درصد رطوبت بیشتر خمیر به این نام معرفی میشود.

این نان در دو نوع دستگاه حرارت مستقیم و غیر مستقیم  با دو عدد مشعل فن دار پخته  میشود. مشعل های استفاده شده در این دستگاهها بصورت  گازوئیلی یا گازی میباشند.

نحوه کارکرد این دستگاه ها بدین صورت میباشد : خمیر بعد از فراوری در دستگاه خمیرگیر به شاطر اتوماتیک اکسترادوری انتقال میگردد و این دستگاه توسط ماردون از جنس فولاد استیلن استیل ضدزنگ صنایع غذایی به نازل پهن کن انتقال میابد واین نازل با پهن کردن خمیر روی بستر چدنی در طی چندین مرحله حرارتی پخته میشود و نان حاصله توسط دستگاه باند سردکن حداقل 4 متری سرد میکنند.

شایان بذکر است که بنا به درخواست مشتری همه قسمت های خط تولید قابل تغییر در ابعاد و مقیاس تولید میباشد و حتی در آینده با اضافه کردن تجهیزات بیشتر امکان گسترش تولید نیز وجود دارد.

برای دستگاه های صادراتی بهترین گزینه دستگاه های غیر مستقیم میباشد.چون دستگاه های حرارت غیر مستقیم نان لواش تونلی اکسترادوری شرکت ایران پخت با اتکا به تجربه چندین ساله توانسته دستگاه هایی تولید کند که از بهترین کیفیت پخت نان برخوردار باشد. توزیع حرارت  یکنواخت در مرحله آخر پخت این نان خیلی اهمیت دارد و این نکته های ظریف است که سبب متمایز شدن خانواده مشتریان شرکت ایران پخت میشود.

در فر های صنعتی شرکت ایران پخت از پشم سنگک معدنی ضخیم با دانسیته بالا استفاده شده تا از اتلاف حرارت جلوگیری شود. بلکه محل کار اپراتور خنک تر باشد واین مزیت علاوه بر آسودگی کارگر سبب صرفه جویی بیشتر در مصرف گاز و صرفه اقتصادی بیشتر برای کارفرما را به همراه دارد.

با درخواست مشتری سیستم انتقال نیروی فر صنعتی پخت جوری طراحی میشود که در صورت برق رفتگی توسط هندل سیستم پخت به صورت دستی به گردش خود ادامه میدهد و این مکانیزم مانع سوختن نان در داخل فر میشود.

تابلو برق این دستگاه مجهز به اینورتر میباشد که علاوه بر کاهش چشمگیر مصرف برق سبب میشود برق تک فاز محل کار به برق سه فاز تبدیل شود و این عمل سبب افزایش طول عمر سیستم انتقال نیرو میگردد.

کاربر با استفاده از شمارنده ی موجود در امکانات تابلو برق میتواند تعداد نان تولید شده و حتی مقدار اندازه خروجی نان را نیز طبق مدنظر تنظیم کند تا فروش راحت تری داشته باشد.سنسورهای تابلو برق دمای داخل فر پخت را مطابق با تنظیمات اپراتور تنظیم میکند و این امکانات برای نانوا کمک میکند تا همیشه در بهترین  دمای متعادل پخت را بصورت پیوسته ادامه دهد.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟