خرید و فروش دستگاه‌ های نانوایی کارکرده و 5 علت جهت انتخاب‌ما

خرید و فروش دستگاه‌ های نانوایی

یکی از خدمات ارائه شده توسط شرکت ایران پخت، خرید و فروش دستگاه‌ های نانوایی کارکرده، می‌باشد؛ در این مطلب قصد داریم تا شما را با برخی از مزایای انتخاب شرکت ایران پخت، برای خرید و فروش دستگاه‌های نانوایی دست دوم، آشنا کنیم. پس تا انتهای مطلب، با ما همراه باشید.

امروزه باتوجه  به افزایش قیمت چشم گیر مواد اولیه‌ی تولید ماشین آلات، قیمت انواع ماشین آلات نیز، افزایش قیمت زیادی را تجربه کرده است، و به سبب آن هزینه‌های شروع یک کسب و کار جدید نیز افزایش یافته است. یکی از راه‌های موثر و مناسب، جهت کاهش هزینه‌های شروع کسب و کار جدید، استفاده از دستگاه‌های کارکرده، می‌باشد.

همانطور که اطلاع دارید، در صورتی که در انتخاب دستگاه کارکرده، دقت کافی نشود و عمل کارشناسی صورت نگیرد، ممکن است یک دستگاه معیوب انتخاب، خریداری شود؛ و یا دستگاه، متناسب با نیاز مشتری، نباشد. برای اینکه به این مشکل برخورد نکنیم؛ و پول خود را دور نریزیم، باید از شرکت معتبر، دستگاه خود را خریداری کنیم؛

شرکت ایران پخت، آماده ارائه هرگونه خدمات و  مشاوره رایگان، برای انتخاب یک دستگاه مناسب، به شما مشتریان گرامی، می‌باشد.

 

فرآیند خرید دستگاه کارکرده، از صاحب کالا :

پس از تماس صاحب کالا، از سراسر کشور، تیم کارشناسی شرکت ایران پخت، ابتدا از شما خواهند خواست که فیلم و تصاویر عوامل تاثیر گذار در قیمت دستگاه را را ارسال نمایید. در صورتی که قیمت گذاری بصورت غیر حضوری، ممکن باشد، قیمت به صاحب کالا اعلام شده و در صورت توافق، معامله انجام می‌شود.

در صورتی که قیمت گذاری، با استفاده تصویر و فیلم، ممکن نباشد، تیم کارشناسی شرکت، در اسرع وقت به محل دستگاه، مراجعه خواهد‌کرد، و طی یک فرآیند کارشناسی، دستگاه را بررسی کرده و قیمت کارشناسی شده را به صاحب کالای محترم، اعلام خواهد کرد، در صورت توافق، معامله انجام می‌شود.

یکی از روش‌های اطمینان بخش برای فروش دستگاه‌‌های نانوایی کمک گرفتن از شرکت‌ ایران پخت است، این شرکت یکی از مراجع تخصصی در زمینهٔ خرید و فروش دستگاه‌های استوک نانوایی است. از مزایای ایران پخت، بهره مندی از تیم مجرب و کارشناسان حرفه ای برای ارائه خدمات مختلف در خصوص خرید و فروش دستگاه‌های نانوایی، از جمله کارشناسی دستگاه در محل است.

فرآیند سرویس و تعمیر دستگاه کارکرده، بعد از خرید :

شرکت ایران پخت، بعد از خرید دستگاه، شروع به رفع ایرادها و مشکلات احتمالی دستگاه، خواهد کرد، و تمام بخش‌های دستگاه ر ا بررسی و بصورت تخصصی سرویس خواهد کرد؛ تا یک دستگاه بدون نقص و ایراد را آماده عرضه به بازار نماید.

شرکت ایران پخت، تمامی قطعات دستگاه استوک، مانند بلبرینگ‌ها، یاتاقان‌ها،صفحه پخت، مشعل‌ها، موتور‌، گیربکس، تابلو برق، سیم گشی، اینوتر و… را برررسی کرده، و در صورت نیاز تعمیر و حتی تعویض خواهد کرد.

بررسی و سرویس همه جانبه دستگاه، باعث می‌شود که دستگاه استوک، بسیار سرحال بوده و بتواند چندین سال، کار کند.

فرآیند فروش دستگاه به مشتری :

بعد از اینکه دستگاه سرویس و اورهال شد، دستگاه، آماده فروش می‌شود. شرکت ایران پخت، از معدود شرکت هایی است که، کارکرد دستگاه استوک را تضمین می‌کند.

فرآیند فروش دستگاه استوک، بدین صورت است که بعد از تماس مشتری و درخواست خرید دستگاه استوک، مشاورین ما، دستگاهی که مناسب مشتری باشد را، به مشتری عزیز، پیشنهاد خواهند داد. و در صورت درخواست مشتری، مبنی بر بازدید از دستگاه، امکان بازدید از دستگاه فرآهم می‌باشد.

در صورت پسند و خرید دستگاه، تیم نصاب شرکت ایران پخت، دستگاه ر ا در محل خریدار نصب کرده و پس ارائه آموزش‌های لازم جهت کار با دستگاه، آن را خدمت مشتزی گرامی تحویل خواهند داد.

چرا باید به فرآیند بازگردانی دستگاه‌های استوک به چرخه استفاده، توجه ویژه‌ای کنیم؟

  • هزینه کم‌تر خرید دستگاه استوک
  • کاهش استفاده از منابع طبیعی
  • کارایی مشابه با دستگاه نو، در صورت بازسازی اصولی
  • حفظ محیط زیست
  • با کاهش هزینه شروع کسب و کار جدید، افراد بیشتری توان شروع کسب و کار جدید را خواهند داشت.

چرا ایران پخت را برای خرید و فروش دستگاه استوک انتخاب کنیم؟

  • قیمت گذاری مناسب دستگاه
  • بازسازی و تعمیر اصولی دستگاه، توسط نیروی متخصص
  • مشاوره رایگان
  • تضمین کارکرد دستگاه
  • امکان دستگاه کارکرده با دستگاه نو

با انتخاب ایران پخت، خیال خود را آسوده کنید.

لطفا، برای تماشای ویدیو های دستگاه ها، از کانال آپارات شرکت ایران پخت، بازدید فرمایید.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟