تعمیرات گروه صنعتی ایران پخت

تعمیرات گروه صنعتی ایران پخت :با امکانات و تجهیزات لازم و مهم تر از همه با توجه به تجربیات چندین ساله در قسمت خدمات تعمیرات دستگاه های خط تولید اقدام به رفع عیب در اسرع زمان می کند. شایان به ذکر است پرسنل تعمیر شرکت ایران پخت اولین هدف شان در بحث تعمیر این است که دستگاه را در مکان مشتری رفع عیب نماید تا مانع به وجود آمدن حاشیه هزینه و فوت وقت شود.

روند کاری مشاوره و ثبت سفارش شرکت ایران پخت :با استفاده از مشاوره کاربردی و مفید، شما را در بهترین انتخاب دستگاه یا ماشین آلات همراهی می‌کنیم تا شما تجربه خرید کاربردی و ارزان قیمت داشته باشید.
مشاوره از گروه صنعتی ایران پخت با استفاده از مشاوره رایگان از گروه صنعتی ایران پخت می توانید بهترین انتخاب را در خرید دستگاه مورد نیاز را داشته باشید. پرسنل شرکت ایران پخت تجربیات چندین ساله خود را با کمال افتخار برا حل مشکل شما عزیزان در میان می‌گذارد تا شما با کمترین هزینه بهترین کارایی را از محصولات ما داشته باشید

نوسازی و گسترش شرکت ایران پخت :دستگاه های فرسوده در کشور ما انواع نان به عنوان اصلی ترین منبع تغذیه مردم، نقش ویژه ای در الگوی تغذیه ای ایفا می کند و با وجود تغییرات اساسی و ایجاد تنوع در مواد خوردنی،کماکان ماده اصلی در سبد غذایی خانوارهای ایرانی است و بخش عمده ای ازنیازهای انرژی و پروتئینی بدن افراد را تأمین می کند، به طوری که روزانه حدود 40 تا 50 درصد انرژی دریافتی و 45 درصد پروتئین مصرفی در جامعه ما ازطریق نان تأمین می شود و حدود 20 تا 25 درصد نان توليدي براي مصرف انسان،به صورت هاي مختلف دور ريز شده و يا از چرخه مصرف صحيح خود خارج مي شود و به این ترتیب سالیانه میلیاردها تومان ضرر و زیان به اقتصاد کشور عزیزمان وارد می شود. دستگاه های فرسوده ای که پس از گذراندن عمر مفیدی که داشتند و حالا باید از رده تولید خارج شوند تا این قطعات مستهکل و ماشین‌ آلات فرسوده در سامانه یا انبارهای شما تلمبار نشود و با جایگذاری دستگاه‌های به‌روز و کاربردی در روند تولید شما تحول ایجاد می‌کنیم. خراب و فرسوده بودن سامانه های تولیدی و بهره‌وری از قطعات کهنه و ماشین‌آلات کار کرده میتواند تاثیرات منفی در عملکرد مجموعه شما داشته باشد.شاید در ابتدا نرخ تعویض قطعه و یا ماشین آلات یک قسمت بسیار بالا باشد ولی با یک دید اصولی اقتصادی ، این کار خیلی به صرفه تر از ضرباتی است که دستگاه فرسوده در زمان طولانی به سیستم تولید شما وارد می سازد و حتی شما با استفاده از تجهیزات شرکت فنی مهندسی ایران پخت از هزینه نیروی انسانی نیز می توانید با افزایش تولید سرشکن کنید.
کرده باشید طراحی و مهندسی بعد از ثبت سفارش با استفاده از برنامه های طراحی مهندسی محصول مورد نظر قبل از عملیات اجرایی طراحی و بررسی فنی و ظاهری صورت می‌گیرد عملیات اجرایی بعد از مرحله طراحی و مهندسی با بهترین متریال های مورد استفاده دستگاه ها و ماشین آلات ساخته می شود تحویل و ارسال همه مراحل توسط مهندسین کنترل و بازرسی می‌شود تا محصول با کیفیت و کاربردی برای شما عزیزان تحویل داده باشیم.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟